Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Student MAGAN (OF COURSE LOL)Female/United States Groups :iconbjspersonalitysxlyds: BJSPERSONALITYSXLYDS
BJ'S SPLIT PERSONALTY'S RULE!!!
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Core Membership
Statistics 281 Deviations 61,261 Comments 33,351 Pageviews
×

Newest Deviations

HOPE U ALL LIKE MY ART!! :D IF SOME OF U HAVE ANY IDEAS FOR ANY NEW DRAWINGS PLEASE LET ME KNOW :) BESIDES "PERVERTED" STUFF. (NO OFFENCE) :)

Favourites

Activity


PATIENT O2, PLAYING WITH FIRE by MAGANNEAL
PATIENT O2, PLAYING WITH FIRE
JUST ANOTHER PATIENT O2 INSTALLMENT I ORIGINALLY WANTED BILL TO BE IN ONE PIC AND NICK TO BE IN ANOTHER AND HE AND BILL HAVE A CONVERSATION THAT ENDS UP IN BLOOD SHED. BUT I SAID "SCREW IT!" THEN I WORKED ON OTHER PROJECTS FOR A WHILE. BUT LAST NIGHT I DECIDEDS TO COME BACK TO THIS ONE. I JUST ORIGINALLY JUST GOING TO WORK WITH NEW EYE TEXTURES THAT I FOUND OUT HOW TO ADD A WHILE BACK, I WAS GOING TO TEST ON BILL. I ESPECIALLY WANTED TO SEE WHAT THE WICKED COOL BLACK WITH YELLOW WOULD LOOK LIKE ON HIM SO I ADDING THEM AND THE RESULT WAS AWESOME!!! (AS YOU CAN TELL, LOL.) SO, I DECIDED "WHY NOT POSE HIM DIFFERENTLY, SINCE IT'S NOT THE SAME ANYMORE ANYWAYS?" (THE POSING THING, WAS AN IDEA I DID RIGHT BEFORE ACTUALLY WORKING ON THIS PIC, SO YEA IT WORKED LOL NOT TRYING TO BRAG JUST SAYING.) BTW A SOMEWHAT SIDE NOTE, I ADDED THE FIRE EFFECTS IN "PIXLR" EDITOR FOR THE DESKTOP BECAUSE I WAS CURIOUS ON WHAT IT WOULD LOOK LIKE. SO HERE HE IS & WHO KNOWS, MAYBE HE IS TALKING TO NICK AFTER ALL OR MAYBE  HE ALREADY DID TALK TO HIM AND SOMETHING "BAD" HAPPENED LOL.


LEFT 4 DEAD BILL/OTHER CHARACTERS AND SOURCE FILMMAKER (C) "VALVE"


THE LAZARUS EFFECT (C) "DAVID GELB" AND WHO EVER ELSE MADE/DIRECTED IT.


ART/CROSSOVER IDEA (C) ME.


& SAME AS ALWAYS WITH THE COPYRIGHT STUFF


PS, I DON'T KNOW IF THE FIRE THING IS GONNA BE A PART OF THE STORY/FANFIC OR NOT. THIS IS JUST A RANDOM PICTURE I MADE.

PPS, ENJOY BILLS EVIL EYES/RAMPAGE!!!  :iconl4dbillplz:  :iconsaysplz:fiery evil laugh 
Loading...
DEATH BATTLE, BILL OVERBECK VS DR. ZOE MCCONNELL by MAGANNEAL
DEATH BATTLE, BILL OVERBECK VS DR. ZOE MCCONNELL
WELL YOU'VE SEEN IT HERE NOW FOLKS TWO EVIL BEINGS ARE GONNA KILL EACH OTHER.

HERE WE HAVE MR "WILLIAM "BILL" OVERBECK" FROM THE GAME SERIES "LEFT 4 DEAD" AND MY FANFICTION "PATIENT O2" (HENCE THE EVIL PART.)

AND THEN WE HAVE "DR. ZOE MCCONNELL" (NOTE, THIS IS NOT "ZOEY" FROM L4D, HENCE THE NAMES THAT ARE SPELLED DIFFERENTLY.) THIS ZOE IS FROM A MOVIE (A CRAPPY ONE BUT WITH A GOOD STORY IDEA.) ANYWAYS, THE MOVIE IS CALLED "THE LAZARUS EFFECT" (WITCH IS WERE I GOT THE IDEA FOR MY FANFIC, BECAUSE THE IDEA OF THE STORY FIT BILL SO WELL.) (BTW JUST SO U ALL KNOW I AM ONLY GIVING THIS INFO OUT TO PPL WHO DO NOT KNOW ABOUT MY APRODIES SO FORGIVE EM IF THIS IS ANNOYING ^_^.) ANYWAYS, BOTH ZOE AND BILL WERE NICE PPL THEY TRIED TO HELP PPL BUT THEN "SOMETHING" HAPPENED AND NOW THERE VIL. I DON'T WANAN GIVE AWAY TOO MUCH OF THE MOVIE/FANFIC SO I'LL LEAVE IT AT THAT. ANYWAYS ENJOY.

LEFT 4 DEAD CHARACTERS (C) VALVE.

THE LAZARUS EFFECT CHARACTERS (INCLUDING ZOE,) (C) DAVID GELB (THE DIRECTOR OF THE FILM.) AND WHO EVER ACTUAL WROUGHT THE FILM.

ART/IDEA FOR THE FANFIC (C) ME. SO PLEASE DON'T STEAL.

AND PS, TELL EM WHO YOU THINK WILL WIN THE DEATH BATTLE :D

AND PPS, IN CASE YOU WANT TO USE THAT "DEATH BATTLE" PANEL FOR YOUR OWN CREATIONS HERE'S THE LINK, ENJOY. :D Create your own Death Battle


AND IF YOU WANNA KNOW WERE THE BILL IMAGE CAME FROM, HERE IT IS ENJOY IT! PATIENT O2, PLAYING WITH FIRE

THE ZOE IMAGE IS A SCREENSHOT FORM THE MOVIE.


P.P.P.S :lol: SORRY ABOUT THE POOR QUALITY, (ESPECIALLY IN THE TEXTS.) I THINK IT WAS MY FAULT, I RESIZED THE PIC BUT OTHERWISE I DON'T KNOW HOW TO FIX THAT.
Loading...
OK, EVERYONE. JUST A HEADS UP WARNING BEFORE I BEGIN.....(NO HARD FILLINGS TOWARDS ANYONE....BUT......)

PLEASE NO ONE TAKE OFFENSE BY ME USING THE "CAPS LOCK" I AM NOT TYPING LIKE THIS TO BE RUDE. I AM ONLY DOING THIS BECAUSE, I HAVE EYE ISSUES, SO I USE THE CAPS TO SEE THE LETTERS BETTER. OH, AND ONE MORE THING, SORRY FOR BAD SPELLING/GRAMMAR IF ANY. ALSO FORGIVE ME IF I EVER SAY ANYTHING THE WRONG WAY I DON'T WANNA OFFEND ANYONE. :)


THANKS FOR READING EVERYONE. ^_^


ANYWAYS, HERE WE GO.......

CAN SOMEONE PLEASE HELP ME WITH THIS?

LOOK FIRST OFF, I KNOW NOT MANY PEOPLE PROBABLY DON'T KNOW ME HERE,(ASIDE FROM MY FRIENDS ON STEAM, LOL.) BUT SINCE I DON'T HAVE A LOT OF EXPERIENCE WITH MAKING/CUSTOMIZING MY OWN MAPS AND/OR MODDING MODELS/MAKING MY OWN MODELS AND RIGGING FOR GAMES (OR ANYTHING ELSE FOR THAT MATTER.) SO, I MUST ASK, CAN SOMEONE PLEASE (DO IT FREE IF NO ONE MINDS.) MAKE SOME CUSTOM STUFF FOR ME? (AND PUT THEM IN THE SFM WORKSHOP PLZ? I'D DO IT ALL MYSELF IF I COULD, BUT I AM NOT THAT SMART WITH 3D PROGRAMING SOFT WARES AND CRAP LIKE THAT LOL.)

#1 BEING. A CUSTOM MAP, THE MAP IS FROM A SOMEWHAT "HORROR" MOVIE? (WITCH CAME OUT IN 2015 BTW.) AND IT'S CALLED "THE LAZARUS EFFECT" AND I WANT A MAP BASED ON THE BUILDING/LAB FROM THE FILM. (LITTLE HELPFUL NOTE.) YOU MITE WANNA LOOK THE MOVIE UP TO SEE IT FOR YOURSELF FOR REFERENCE IMAGES AND STUFF. OR IF POSSIBLE I CAN SEND SCREENSHOTS OF WHAT EVER SHOT NEEDED TO WHO EVER DOSE THE MAP. ALSO, IF I'M NOT BEING TO PUSHY I WANT THE FURNITURE/THE MEDICAL MACHINES/EQUIPMENT IN IT TO.) (LIKE THE LAB TABLES AND THE MRI MACHINE, AND AGAIN I AM NOT TRYING TO ASK FOR TO MUCH, BUT I MITE NEED LIGHTS BUILT IN TO.) (I CAN'T ADD MY OWN YET. I'D ADD MY OWN IF I COULD, BUT AGAIN I AM NOT THAT EXPERIENCED WITH THIS STUFF YET.) THERE'S ALSO A NEEDLE GUN THING IN THERE, CAN IT BE POSE-ABLE? AGAIN I AM NOT TRYING TO BE PUSHY.) (AGAIN U MITE HAVE TO KNOW/SEE THE MOVIE TO KNOW WHAT I AM TALKING ABOUT.) IT'S THAT THING THAT GOES INTO PPL'S HEADS AND GIVES THEM THE SERUM AND I HATE TO SAY THIS BUT I THINK I NEED A BAG OF THE SERUM TO.


NOW, ONTO NUMBER #2, AS FOR THE OTHER REQUESTS, I WANNA HAVE EDITS OF SOME OF THE CHARACTER MODELS FROM THE "LEFT 4 DEAD" GAME SERIES. (AND IF YOU ALL DON'T MIND, I NEED EM TO ALREADY BE FULLY RIGGED AND ABLE TO HAVE ANIMATIONS/FACE ANIMATIONS, ALSO THEY BE ABLE TO LIP SYNC IF THEY DON'T ALREADY COME LIKE THAT WHEN YOU EDIT THEM.) NOW, HERE'S THE MODELS I WANT, I WANT A HAT LESS VERSION "BILL" WARING A WIGHT HOSPITAL GOWN (WITH THE NORMAL HOSPITAL GOWN STYLES ON IT.) AND NO SHOES OR SOCKS OR HIS CIGARETTE.(I WILL ADD ONE IF I NEED TO.) ALSO I DON'T WANNA BE TO PICKY BUT I WANT EM IN LIKE BLUE BOXER SHORTS OR SOMETHING SO NO ONE SEES HIM FULLY. ONE MORE THING. IF POSSIBLE/IF I AM NOT BEING TO PICKY. I WANT HIM TO WARE A WIGHT HOSPITAL BRACELET ON HIS RIGHT WRIST. (IT CAN COME OFF AND BE POSE-ABLE IF POSSIBLE?) (AND DON'T WORRY ABOUT THE TEXT I'M NOT SURE BUT I THINK I CAN ADD IT MYSELF.) (IF THAT'S EVEN ALLOWED LOL.) ANYWAYS, NOW ONTO

#3. I WANT TO SEE "ZOEY" WITH HER HAIR DOWN WITH A PINK NIGHT GOWN ON (IT IS AS LONG AS THE HOSPITAL GOWN) SHE HAS NO SHOES OR SOCKS (AND WHAT EVER SHE WOULD WARE UNDER NEATH, BRA'S/UNDIES N WHATNOT. AND MAYBE IF POSSIBLE THIS ONE CAN HAVE "BODY GROUPS"?) LIKE ONE WITH HER HER NORMAL JACKET BUT OPEN. AND MAYBE ONE WITH JUST HER SHIRT AND NO JACKET. AND ABOUT HER HAIR IT CAN HAVE SET FOR UP OR DOWN. AND MAYBE WE CAN HAVE THE OPTION TO HIDE THE HOLSTER TO? BUT LIKE I SAID I AM JUST ASKING ABOUT THE BODY GROUPS. ANYWAYS,

ONE MORE AGAIN I DON'T WANNA BE TOO PICKY BUT I WANT A ZOMBIE (NORMAL ZOMBIE NOT MUTATED) VERSION OF "BILL" I KNOW THERE'S A MODEL FOR HIM LIKE THAT BUT I HAVE TROUBLE GETTING/SEEING THE MODELS IN SFM IF I PUT THEM THERE. I ASKED THE PERSON WHO HAS HIM IF I COULD USE HIM, BUT THEY HAVE NOT RESPONDED YET (NO OFFENSE TO THEM I'M ONLY SAYING.)

ANYWAYS, THAT'S IT FOR NOW. I WILL LET YOU ALL KNOW IF I THINK OF ANYTHING ELSE, SORRY IF THIS IS TO STINGY OF A REQUEST. :)

HAVE A NICE DAY/NIGHT.

SORRY FOR BUGGING ANYONE IF I AM, I MEAN I KNOW WERE ALL BUSY. ^_^ AGAIN I AM SO SORRY IF I AM ASKING FOR TO MUCH. AND AGAIN NOT SURE IF I'VE SAID THIS ALREADY BUT, SORRY FOR BAD GRAMMAR/SPELLING.

deviantID

MAGANNEAL's Profile Picture
MAGANNEAL
MAGAN (OF COURSE LOL)
Artist | Student | Traditional Art
United States
HI EVERYONE,

JUST ONE SMALL THING YOU ALL SHOULD KNOW B4 I BEGIN EXPLAINING MYSELF.

(PLEASE KEEP IN MIND THAT THIS IS JUST LIL HEADS UP ESPECIALLY FOR ALL THE NEW PEOPLE THAT COME TO MY GALLERY/PROFILE.) (NO OFFENSE TO ANYONE I AM JUST SAYING.) ANYWAYS, THE REASON WHY I ALWAYS TYPE IN CAPS LOCK IS BECAUSE. I HAVE EYE ISSUES. THAT'S IT LOL HERE'S MY INFO.....ENJOY.

I JUST WANT U ALL TO KNOW A FEW THINGS ABOUT MYSELF. (EVEN THOUGH I MITE HAVE ALREADY WROGHT SOME INFO ABOUT ME IN A JOURNAL) LIKE SOME STUFF THAT I AM INTERESTED IN, I LIKE TO PLAY LEFT 4 DEAD 1/2. (OR L4D1/2 FOR SHORT.) AND I LIKE TO EDIT STUFF FROM THOSE GAMES IN "SOURCE FILMMAKER" I ALSO, WRIGHT HORROR STORY'S/FAN FICTIONS. AND I ALSO LIKE TO DRAW PICS. (OBVIOUSLY, LOL.) AND ALSO JUST TO LET U ALL KNOW.
I DO TAKE REQUESTS.
BUT THERE IS A LIMIT. :)
I DO NOT DO ANY.
NUDITY
SEXUAL THEMES.
(OR ANYTHING ELSE THAT IS PERVERTED OR ANYTHING TO DO WITH ABUSE OF ANY KIND......) (NO OFFENSE...AND NOT THAT I EXPECT ANYONE TO ASK...^^ I AM JUST TELLING YOU ALL AS A HEADS UP.)
BUT BLOOD AND GORE IS OK.
(BUT U DON'T HAVE TO ALWAYS ASK ME FOR A BLOODY AND GORY PIC) U CAN HAVE WHAT EVER U WANT. (BESIDES THE PERVERTED STUFF)
(AS LONG AS NO ANIMAL'S AND/OR CHILDREN ARE HARMED)
THANKS FOR READING. ^^


P.S SORRY IF I MESSED UP OR SPELLED ANYTHING WRONG.. (SOMETIMES I MISS STUFF BECAUSE I ALWAYS TYPE TO FAST) (NOT TRYING TO BRAG HERE) LOL :) AND HERE ARE SOME STAMPS I LIKE. :D Classic Spongebob by sodapoq Lydia Deetz Fan Stamp by LilLunaLoonyLovegood Beetlejuice and Lydia stamp by Ichigooneechan66 B.J and Lyds 4eva... by CLGristwood Beetlejuice by AlcrdLover7 Hannibal by manticor :thumb75074375: Hannibal Lecter stamp by sequelle Bowels In Or Bowels Out? by PixieDust01 LectorXStarling -Stamp- by Child-Of-Hades Bloody stamp by EmilyHeatherly I Love Classic Nicktoons Stamp by RottenKindaCute Rugrats Stamp by Hunter-Arkaman :thumb115174829: Nickelodeon Stamp by ScrapBags Anti Poof Stamp by raidpirate52 Fairly Odd Parents Stamp by Mintaka-TK Cosmo and Wanda stamp by raldski5050 Stop Child Porn Stamp by ppgrainbow Miley Cyrus Hate Stamp by eddy-kun007 Stop Violence Against Women by Sadiya Abuse is Wrong D: by KaishiruSTAMP - Gay NO disease by Draguendo

I AM ON OTHER SIGHTS WERE YOU CAN CONTACT ME IF NEEDED.

HERE'S MY STEAM ACCOUNT. steamcommunity.com/profiles/76… (IT'S WHAT HELPS ME PLAY LEFT 4 DEAD 1/2.)

SINCE YOU ALL CAN ALREADY SEE MY FACEBOOK ACCOUNT I WON'T BE POSTING IT.

HERE'S MY YOUTUBE ACCOUNT. www.youtube.com/channel/UChvMw…

HERE'S MY TWEETER ACCOUNT (I AM NOT AS ACTIVE ON THERE AS I AM HERE AND THE OTHER PLACES.) twitter.com/GORYGIRL1996
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconbloodynightmare1048:
BloodyNightmare1048 Featured By Owner 4 hours ago  Student Traditional Artist
Meow :3  Thank you so much for the fav! Meow :3 
Reply
:iconmaganneal:
MAGANNEAL Featured By Owner 3 hours ago  Student Traditional Artist
YOUR WELCOME. :D ANYTIME!
Reply
:iconbloodynightmare1048:
BloodyNightmare1048 Featured By Owner 2 hours ago  Student Traditional Artist
^u^
Reply
:iconmaganneal:
MAGANNEAL Featured By Owner 35 minutes ago  Student Traditional Artist
CUTE ICON BTW :D
Reply
:icons88art:
S88ART Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Digital Artist
Thank you 4 FAV!
SWAMP GOBLIN by S88ART  
If you want see more ART and WIP plz follow me on Facebook ==> www.facebook.com/s88art/
Reply
:iconmaganneal:
MAGANNEAL Featured By Owner 2 days ago  Student Traditional Artist
YOUR WELCOME, AND I MITE CHECK THAT OUT SOON :D
Reply
:icons88art:
S88ART Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Digital Artist
It will be my pleasure! Thanks again!
Reply
:iconmaganneal:
MAGANNEAL Featured By Owner 1 day ago  Student Traditional Artist
:D
Reply
:iconlatard:
latard Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist Traditional Artist
Thanx for the fav.
Reply
:iconmaganneal:
MAGANNEAL Featured By Owner 3 days ago  Student Traditional Artist
NP :D
Reply
Add a Comment: